Dem där skorna!

Godmorgon!

Vaknade av upprot ute i Lundagård, en skrikande brorsa i lägenheten och en mamma som fönar håret i en hårblås och är skit sur kl 10. Kan det bli bättre?
Var ju som sagt på Nova igår och köpte en jacka. Samtidigt hittade jag också en par sjukt snygga boots som var uppiffade med nitar osv. Jag drömde bara om dem inatt! 700 spänn går dem på och mina föräldrar vill inte ge dem till mig. Jag får väl anta att jag tar mina egna cowboysboots från Texas och piffar upp dem lite själv.

Hade ni en fin lördagskväll? Tittade ni på melodifestivalen? Gick rätt låtar till final? Jag var som sagt hos älskling fram till halvtio och tittade på Mello. Låtarna var jätte tråkiga ju! Och Olas låt var bara för mesig, han som brukar vara så bra! Salems var helt okej, om han bara inte skulle sjungit samma sak hela tiden...!


Just nu sitter jag i vart fall och lyssnar på Laleh. Hon är bra hon. Idag ska jag plugga lite till mitt första nationella som vi har har på tisdag, plugga lite franska, hemkunskap och annats tråkigt. Pizzablir det ikväll så jag måste ut och handla också. Ska också försöka köra några minuter på cross-trainern och sen städa mitt rum. Och ikväll kl 21 sitter jag fastklistrad framför tv:n då sista avsnittet är på I Lejonflocken. Om jag ska hinna med allt detta måste jag nog röra på mig nu. Men vi hörs ju!
Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0