Aldrig så tidigt!

Gomorrn!

Tänk er. Jag vaknade halv nio idag! Vad har hänt med mig?! Vaknade med täppt i näsan, ont i halsen och bara inte på bra humör. Haha, what's happening to me? Får väl sticka till Apoteket sen och fixa något till halsen.`För det gör ont. Grymt ont. Känns som om någonting är i vägen...?

Idag vid tolv kommer NIco som sagt hit, och då ska jag vara färdigäten, rummet städat, färdigduschad och sminkad. Men det hinnar jag ju! Har ju tre timmar på mig! Fast, jag ska nog erkänna det att jag är himla seg så får se hur lång tid det egentligen tar...
Jag ska se om vi ska åka till Nova eller inte. Jag vill helst slippa det eftersom det gör mig både stressad och på dåligt humör. Dessutom ska älskling dit idag med sin familj....
Men någonting måste jag hitta till älskling i alla fall! Har ni något förslag? En födelsedagspresent till min kille som fyller 17 nu på måndag? Jag känner honom alldeles för bra så det är svårt att komma på nåt...
Sen vid fyra tiden ska jag till ishallen för att träffa Simon. Ville ha lite sällskap där då det är kiosktjänst idag.

Och ikväll ska jag försöka plugga lite. Ja, på en lördagskväll!! Jag har liksom inget annat för mig. Och morgondagen är jag upptagen hela dagen så idag är den enda chansen att verkligen få allt gjort.

Men vi hörs!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0