Juldagen

Hallå!
*gäsp* Hoppas ni sovit bra därute? Jag har sovit lite sisådär... Men annars är det bra faktiskt.
Gårdagen här hemma var lugnare än vanligt på julafton. Vi brukar alltid ha en massa mat och sånt, men igår minskade vi på det, annars får vi jul äta julmat i typ en vecka. Jag som inte är så förtjust jul, midsommar och påsk- mat kan tröttna ganska lätt. Sen hade jag inte riktigt någon julkänsla igår. Inte många i familjen hade det heller. Jag tror det har med att göra att våra julgranar inte doftar. Vi brukar ofta ha julgranar som inte doftar men nästa år ska vi ha det för att se om julkänslan kommer fram.
Dagen planer då? Jo, ska träffa Filip vid fyra tiden, och sen bara ta det lite lugnt tror jag. Imorgon ska jag fixa min iPhone4! Måste fixa nytt skal och ett nytt SIM-kort eftersom det jag har nu är för stort.
Vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0