Zzzzzzzzz!

Hallå!

Vaknade vid elva tiden efter att äntligen ha sovit ut. Ordentligt menar jag då.
Kelly sover orehört mycket kan jag säga. När hon väl blir på lekhumör måste man leka slut på henne, och då blir hon verkligen slut. Då lägger hon sig bara och sover och sen när man ska gå ut med henne när hon vaknat så sätter hon sig bara ner och säger med en typisk blick: Nää, jag vill stanna och sova! Och med de där typiska ögonen. Hon har ju inte riktigt bruna ögon utan hon har blågröngråa. Otroligt fint. Ska se om jag kan få en bild då man kan se att hon verkligen har speciella ögon.

Jo, Agnes, om du ser detta. Ring eller maila mig om du vill ta och ses!

Det blir nog plugg för mig imorgon istället. Jag känner att jag verkligen skjuter på det, men jag måste få det gjort innan helgen. Ska plugga lite ikväll, imorgon och nästa vecka. Äventuellt på söndag också..


Vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0