Varit med älskling

Hallå!!


Hoppas ni har det bra. Jo, helt okej hos mig.... Nästan inte alls okej faktiskt men försöker bli på bättre humör....
Igår stack jag till älskling och lurade honom ordentligt. Haha, han fick nästan en hjärtattack! Hihi=) sov hos honom också. Riktigt mysig det. Och inte förrän vid tre i eftermiddags stack jag hem. Nu ska jag snart gå ner och köpa hem sushi.
Mamma, pappa, Axel och Carl ska till ishockeyhallen ikväll för att spela mot ett tjeckiskt lag. Lillebror ska spela då. Men pappa och Axel ska sitta i sekreteritatet, och mamma är lagledare så hon sitter i båset med resten av laget. Men vad händer med mig då? Jo, jag ska sitta här hemma själv och ta hand om lilla Kelly. Ska se om hon kan sova de timmar de är borta så jag istället kanske kan plugga eller titta på film.

Resten av veckan och dagarna ända fram till tisdag blir det tid med familjen och hunden, men också en jäkla massa plugg som jag skjutit på... Känns inte alls bra. Har liksom en stor klump i magen... nä usch, lika bra att sätta igång med en gång.

Jag kommer blogga mer idag så vi hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0