Ut i regnet med lillskiten

Godmorgon!

Vid elva tiden vaknade jag och gick upp och åt frukost. Hade ett suprebra humör tills jag kom på att det är söndag, skolan börjar på onsdag, och att jag mpste plugga i stort sett hela dagen... Hhhm, hur ska detta gå? Att det regnar vädligt mycket, och att jag, seriöst, ska ut med en damp hund.
Jag skämtar inte. Damp är hennes förnamn och ADHD är typ hennes efternamn. De här orden beskriver henne när hon är pigg. Fast som tur är får hon i princip bara damp två gpnger om dagen. En på morgonen och en på eftermiddagen. Sen sover hon resten av dagen...
Haha, hon är fanken för skön! Ett himla fint kynne, och en väldigt mysig hund som älskar närhet och uppmärksamhet. Följer en vart man går. Om man sitter vi bordet och ska gå till diskmaskinen följer hon med och lägger sig på fötterna. Kommer man ifrån där sen? Nä... Hon och fötter...

Vad ska ni hitta på idag annars då?

Puss!


Vi har tur när hon är såhär lugn och bara sover!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0