Pluggar

Godmorgon!
Kelly fick damp imorse. Bokstavligt talat. DAMP!

Hur mår ni? Njaa, jag mår lite sisådär men det löser sig säkert. Idag ska jag plugga mesta tiden av dagen och senare ikväll blir det dans. Haha, jag hänger inte alls med!

Sen kan jag säga en till ''jätte kul'' sak. Mamma tvättade sönder ett utav mina favorit linnen och en annan tjocktröja häromdagen. De blev för små. Så nu är jag skit sur... Hon är skyldigt mig kläder nu! Inte bara de hon ''förstörde'' utan ett par jeans också. Tre av mina jeans har det blivit hål i, och de jag har nu får jag bara skavsår i ryggen av. Pga att jag är så smal och anvädner skärp så skär de in i ryggen på mig...

See ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0