Have been other things to do...

Hallåååååååååååå!!

Det var ju skit länge sedan! Hur mår ni? Hur ska ni spendera fredagen och helgen? Med familj, pojkvän, kompisar, myspys eller fest?
Jag själv ska väl vara med familjen ikväll, imorgon blir det stan och på kvällen gäster. Söndag plugg till nationella matte och sen ska vi till ett par kompisar som har en hund vid namn Trixa, Kelly ska få bekanta sig lite med henne nämligen. Och på kvällen Michael Jackson dans!

Men nu sitter jag här och uppdaterar mig. Har haft annat att göra i veckan så jag har lagt bloggen åt sidan för att koncentrera mig på plugg, vila upp mig, vara med familjen, Kelly och kompisar.
Fajiitas blev det till middag också, mums mums!

Hihi, Kelly sover i sin korg nu typ för första gången och hon la huvudet på kanten så att huvudet hängde ner, hon hängde alltså på kanten med halsen (fattar ni?). Hon såg skit rolig ut! Påminde om Sid i Ice Age när han sover på en sten och har huvudet hängandes... =)

Nu ska jag se om jag kan hitta nåt kul här på internet eller tv, annars vet jag inte vad jag ska hitta på...
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0