Foooooooooooooooooooooooooooooooooooooood!

Hej igen på er!

Efter över en timme på stan hittade man inte riktigt det man letade efter... Jag har en favorit mascara Max Factor 2000 CALORIE, men den finns inte i vattenfast så jag stod och funderade på två andra också av MaxF, men kunde inte besämma mig. Men hem fick jag med mig den guldiga tuben, flera av er läsare har den säkert. Svart nagellack, Dove's Summer Glow och ansiktskräm kom också med hem. Jo, för de som vill få en lugn och slät hy som bara är helt underbar och en kräm som snabbt går in i hduen kan jag rekkomendera dne jag har. L'Oreal Hydra Fresh, Active Moisturisong Gel Cream. Skit bra!

Nu ska jag äta middag så ses vi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0