Tråksöndag

Hejsan hoppsansa!

Hur mår ni? Jo, jag är helt okej. Lyckades faktiskt ta en riktig sovmorgon idag och vaknade vid tolvtiden. Riktigt skönt efter att jag la mig så sent inatt.

Jaha, då var jag hos Andreas igår då, och hade det riktigt kul. Kollade på lite filmer gick ut med hunden och lite annat skoj.

Idag ska jag försöka att hitta på nåt skoj. Jag klarar bara inte av att sitta inne hela tiden. Jag ska se om jag kan ta mig till Nova Lund för att hitta en liten tjockare kofta, men också en present lillebror som nu fyller år på torsdag! Vad tiden går snabbt! För mig är det 17 dagar kvar innan det är min tur att fylla år (29 september). Sen känner jag mig väldigt baksugen idag så ska se om jag kan baka lite bullar. Orkar bara inte gå till ICA för att handla. Ja, så låt är jag...Men nu sitter jag i alla fall här och äter en jätte god frukost som består av vaniljyoughurt, banan och lite Kellog's. Intressant, va?

Jag ska försöka att uppdatera lite senare idag, men vi får se hur det blir med det.

Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0