Torsdag, fan då!

Hejsan!

Här sitter jag och glufsar i mig pannkakor och lyssnar på JoJo sitället för att göra svenskan...
Hoppas ni mår bra i alla fall, jag själv mår hyggligt bra. Har en svag huvudvärk vilket inte alltid är det roligaste...
Jag har fått för mig hela denna dagen att det är fredag, men det är det inte. Och jag blir hela tiden lika besviken varje gång då jag inser att det är torsdag och inte fredag.

Det är mycket i skolan och runtomkring mig nu, så det är just därför jag inte bloggat. Nian är inte såå jobbig ännu men det kommer nog! Det är ganska mycket runtomkring mig nu som händer så jag är lite halvt borta nu...?

Ja, sen kan jag ju säga att jag inte har så mycket att prata om så nu sticker jag!

Tjenamors!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0