"Rekordlång"

Hejsan!

Nu har jag äntligen ''hoppat'' iväg och köpt mina skor. Dem är riktigt sköna! Så med mina 179cm så blir jag säkert 185cm nu med dessa skor. Jag kommer förmodligen bara använda dem vid ''finkvällar'', och inte så mycket i plugget. Kommer nog känna mig lite pinsam där bland mina klasskamrater. Jag blir rätt lång alltså....
Men sålänge jag tycker jag ser bra ut i dem och dem är bra på, så behåller jag dem. Det är ju bara mina skor, ingen annans. Så egentligen bryr jag mig inte om vad andra säger om mig i dem, eller okej lite då, men inte mycket! Men jag undrar ändå över om jag ska behålla dem eller inte... Fan, vad svårt detta var! Jag vill verkligen ha dem, men undrar bara hur det kommer att se ut när jag kommer till skolan med dem... Hur lång jag blir då...?
Äh, jag får helt enkelt sova på saken.










Vad tycker ni jag ska göra?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0