It's sucks!

Tjaloo!

Här sitter jag och snörvlar vart femte minut... Gick till skolan idag för att göra SO provet (som faktiskt gick bra!), och skulle försöka att hålla mig kvar. Men så förkyld som jag är klarade jag inte av det, jag var tvungen att sticka hem. Jag gillar inte att skippa skolan, men jag är hellre sjuk nu än sen. Jag har ett ganska bra imunförsvar men när jag blir sjuk, blir jag verkligen sjuk. Sen kan jag hålla mig i flera månader innan jag blir sjuk igen. Under hösten brukar jag bli väldigt förkyld, som många andra, men sen blir jag inte förkyld igen förräns till våren.

Ja, jag stack då hem och har sovit lite. Ska sova några timmar till och sen ska pappa och jag ut och köpa en kameraväska.
Jo, dagen igår var jätte bra, och den kunde inte blivit bättre utan familjen och F. Sen kommer brosan i helgen också så då blir det den ''riktiga'' födelsemiddagen.
Jag fick i alla fall en Nikon systemkamera, som jag vet kommer bli min följeslagare nu. Jag kommer fotografera jäätte mycket, och jag kommer lägga upp alla bilder här på bloggen. Sen fick jag faktiskt också Michael Jackson 'Number One av lillebror, och jag lyssnade på skivan hela dagen igår. Han är ju så grym!!
Sen allt som gjorde denna födelsedag så fin var ju också den fina middagen jag hade med familjen och F. Det kunde inte blivit bättre! Sen chokladkaka med grädda och glass till efterrätt, mums!


Bild från i lördags...

Nu ska jag gå och sova lite till, för jag vägrar att vara sjuk till helgen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0