Inte så pjåkig!

Hejsan på er!!

Hur mår ni? Jodå, jag mår bättre nu när det ääntligen är fredag! Ska bli så skönt med helg efter en ganska tuff, men grymt rolig, vecka på Glorias. Det är faktiskt jobbigare att jobba inom restaurangbranschen än vad man kan tro.
Men i alla fall. Fredagen blir roligare än vad jag skulle tro! Olivia och jag ska faktiskt hem till henne och hyra film, och sen sova över! Det ska bli skoj! Egentligen skulle kvällen bestått utav att sitta framför datorn själv, men den blir bättre med bästisen!

Men nu kommer hon snart hit, vilket betyder att jag måste byta från mina jobbarkläder till lite mer roligare, städa rummet lite snabbt och chilla bara...

Vi hörs ju!

Eagle Cherry - Save Tonight



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0