Hasselnötter

Tjenixen!

Här sitter jag och äter färska hasselnötter, och guud vad gott det är! Ja, på uteserveringen på Gloria's finns det ett hasselnötsträd. Plockade lite hasselnötter och tog med mig en påse hem. Dem är sååå mycket godare än dem i affären.
Jag är också lite ''ledsen'' idag. Det var näst sista dagen på Gloria's och jag tycker det ska bli jätte tråkigt att sluta imorgon. Alla är så jätte trevliga och det är bara jätte kul att jobba där. Om jag har lite tur kanske jag får extra jobb... men bara om jag har tur. Kanske kommer få stå i disken men det är inte fel för så snabbt som jag diskar! Haha..:P
Nej, men helt seriöst. Jag kommer sakna det....

Nu ska jag ialla fall göra iordning i köket här hemma och sen ska jag leta upp information om konstnären         Van Gogh. En bilduppgift vi har som ska göras skriftligt. Jag tänkte börja i tid så jag slipper göra det i sista sekunden sen. Tänkte plugga lite franska och SO också.

Men som sagt, nu ska jag äta upp mina hasselnötter så syns vi sedan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0