Gamla foton & StinaLee

Har suttit och tittat på gamla foton sen typ 6-7år tillbaka. Så söt jag var! Haha, inte för att vara så men jag tycker faktiskt att jag var väldigt söt. Jag förstår inte hur mina gamla klasskamrater kunde vara elaka och tycka jag var ful?! När jag ser nu på bilderna tror jag faktiskt bara att allt bestod av avundsjuka. För jag var söt!

Nog om det så har jag sett nu att StinaLee har blivit mamma! Vad glad jag blir för hennes skull! Jag har följt henne i nio månader nu under varje dag, och man blir så glad när man läser att hon blivit mamma!
I tisdags kväll kom hennes dotter Mayia.
Ett stort grattis till er fem!

Nu ska jag se om jag kan plugga lite. Har inte alls kunnat koncentrera mig idag och varför vet jag inte. Jag sa till mig själv att jag verkligen skulle plugga idag, men jag verkade inte lyckas hålla det... fan! Men jag ska händå sätta mig ner nu och pluga, för jag ger inte upp i första taget!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0