Fy vad dåligt!

Tja!

Hur mår ni? Jo, jag kunde definitivt mått bättre. Hade bestämt med en kompis att vi skulle ses imorgon pga av en jätte viktig sak. Han lovade det, verkligen lovade det och sa det att han skulle finnas där. Men höll han det? Självklart inte. Jag blir så sur! När jag lovar saker håller jag dem, jag bryter dem inte. Jag håller vad jag lovar, alltid. Jag blir så sur på han! Han lovade, fy fan! Han lovade att han skulle hålla det han sagt, men det gjorde han inte. Dålig stil! Jag blir så sur!
Jaja, nog om det....

Skolan idag gick bra, vi hade temadag då vi dansade. Njaa, det var väl lite halvt kul... Men jaja, så är det! Ska faktiskt dansa om två timmar, så det ska blir skönt. Har lite ont i ryggen och behöver verkligen träna nu känner jag. Men just nu tar jag en liten paus från plugget. Försöker göra så mycket jag kan nu inför dem närmsta veckorna så jag inte gör allting i sista sekunden. Vill gärna ha lite ledigt nu i helgen då jag kommer vara heelt slut efter lördag. Ska upp kl 06.00 för att stå i hockeyhallen, kul va? Nej, verkligen inte! Men jag gör allt för att samla in pengar... Det ska hållas en hockeycup så dem har bett mig att hoppa in och hjälpa till. Det är bara att göra det. Men jag kommer som sagt stå där från 07.00 till 21.00 på kvällen. Det är låång tid, men jaja.

Hörs kanske senare!
Ps. förlåt för den dåliga uppdateringen Ds.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0