Den ''stora dagen'' imorgon... eller inte för mig....

Hej!

Är inte alls på humör idag så tänkte inte skriva särskilt mycket, men hoppas att det är bra med er.

Imorgon blir lillebor 12 år, så nu ska jag sticka ut och köpa present till honom. Jag kan ju inte säga vad det är förräns imorgon, men jag hoppas att lillebror blir glad när han får dem. Så det är en ''stor dag'' för honom imorgon. Dock inte för mig, prao som vanligt. Sista veckan nu så det känns lite ''sorgligt''. Jag trivs så grymt bra på Gloria's och alla är så väldigt treliga! Jag måste upp halv åtta imorgonbitti för att gratta Carl, då jag egentligen skulle sovit till kl 9.... Hmmm, kul va? Inte alls....!

Nu ska jag ut, sedan städa rummet och försöka att plugga lite också. Så jag slipper det i helgen. Vill helst ha en pluggfri helg nu.

XOXO
//Amanda



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0