Sjuuuuuk!!

Hallo!

Här sitter jag här hemma och snörvlar hela tiden. Näsan rinner non-stop och halsen kliar. Dock hostar jag inte vilket är jätte skönt, annars hade jag inte kunnat sova så bra inatt. Jag hade i sånna fall bara vridit och vänt på mig hela tiden och bara hostat... Men jag tror, det känns i alla fall att jag redan är på bättringsvägen. Det får man hoppas!

Om nån timme ska jag faktiskt sätta mig ner och plugga. Jag skulle haft prov imorgon, men så förkyld jag är, vill jag inte gå till skolan för att riskera att bli ännu mer sjuk.. Jag stannar hemma. Men jag måste fortfarande plugga! Ska plugga nån timme, och sen soooova! Ska plugga så mycket som möjligt så jag slipper det i helgen, så att jag bara behöver läsa igenom allt nån gång då och då.

Tittar också ut genom fönstret och ser regnet ösa ner! Jag vill inte att hösten ska komma, den har iofs redan gjort det då men... och första oktober är här idag, ett riktigt ''höst tecken'', usch...!
Jag har i alla fall märkt att ett par jätte fina stövlar har kommit till Håkanssons. Ni vet mina svarta höga stövlar som jag köpte i våras? Som blev mina absoluta favoriter? Dem finns där nu i mörkt grön, och jag bara måste ha dem! Dem är så jäkla snygga!
Well well, nu ska jag käka upp min lunch sen blir det förmodligen en tupplur!

Hoppas ni mår bättre än jag!







Mina största favoriter!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0