OOOOOHH, lördag kan bli bäst!

Tjabboooooho!

Här sitter jag och mår super, och mätt som en plätt;) Har precis ätit hemmagjord pizza med Olivia, och vad gott det var!

Var hos F idag, och hade det väldigt roligt och mysigt. Han får mig liksom känna mig värd att leva. Får mig känna mig jätte glad över att jag är jag, och att jag är en fantastisk person:)
Jaja, nog om det. Eller förresten, äh, skit samma!:)

Nu ska Olivia lära mig och dansa henens dans:P ''Jai-Ho'' med Pussycat Dolls. Haha, det kan nog bli roligt!
(Olivia hälsar att hon är skit snygg coh dansar bäst! Haha, frågan är bara om det stämmer;):P   )

Ha en super lördagskväll där ute!


Kommentarer
Leia

Jadu, alla undrar det och jag har faktiskt inget bra svar till det. Var bara där en dag.

2009-10-10 @ 21:42:50
URL: http://leiabloggar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0