Ohhh, den var bra!

Hallo!

Hoppas ni mår suuper där ute. Självsitter jag här hemma och är fortfarande ganska förkyld...
    Jaha, ikväll är det BlogAwards 2009, och vilka ska se på det? Jo, jag ska nog se på det! Verkar ganska kul och eftersom att jag själv faktiskt följer ganska många bloggar så tycker jag att jag borde se på det:)

Igår var jag med älsklingen och efter några timmar med mys hos honom, stack vi iväg och hyrde film. Och det blev ''The Curios Case Of benjamin Button'' med Brad Pitt och Cate Blanchett. Och fan vilken bra film! Nu kan jag förstå varför den vann tre Oscars. Verkligen ett tips! En riktig upplevelse.

Nu är det dessutom bara en vecka kvar! Wohooo!

Nu ska jag plugga lite, men hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0