Nej, det får inte vara sant, det kan inte vara sant!!!

Faaan då!

Hej!¨

Är på jätte dåligt humör idag, eftersom datorn pajjat och jag är förkyld...
Jag är så himla sur på den där datorn! Den lägger av när den vill, och går inte att starta igen. Det gillas inte! Så, detta betyder också att det inte kommer bli någon ''Picture Of the Day'' förräns den datorn är lagad... usch, vad jag hatar det! Inte mycket bloggning heller pga att den datorn jag sitter vid nu är typ hur seg som helst och att jag inte kan ladda över mina bilder på den. Faaan då!
Annars är det väl bra förutom att jag är förkyld...:( Jag har något skit i kroppen men jag vill inte vara sjuk nu, inte nu när allt viktigt i skolan händer. Och jag vill inte erkänkna själv att jag är förkyld, för jag hatar det! Därför, tvingar jag mig själv att sticka till skolan imorgon... och annars får jag inte träffa F förräns nästa vecka...:(

Well well, kom hem halv tio imorse eftersom jag inte pallade skolan så som jag mådde... Men från halv tio till kl 15 sov jag non-stop. Om jag ska bortse från att jag fixade lunch då men....

Nej, nu ska jag gå och plugga lite musik och franska så man gör det lite enkelt för sig nu i helgen. Så man kan skippa en massa plugg:)
Puss!
(ska försöka fixa någon dagensbild i alla fall:)   )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0