Muuuuuuums!

Tjenamorsen!

Hoppas ni mår suuper! Jag mår super jag. Kom precis hem från Malmö, då jag och resten och familjen åt på en japansk restaurang. Där vi åt oss riktigt mätta på sushi. Jag har varit sushi galen sen några år tillbaka, och då menar jag verkligen sushigalen. Jag har ätit så mycket nu, att jag inte vill äta på fleeera timmar. Min mage är såå stor, och jag mår illa så fort jag tänker på mat.. hehe. Men gott var det, och riktigt gott!

Hur ser eran söndag ut imorgon då? Jo, jag ska sova ut, och sen ska jag plugga i några timmar. Det blev inte något plugg, varken i torsdags, igår eller idag. Så jag får plugga några timmar och väldigt noga och ordentligt  imorgon, så jag sedan kan vara riktigt stolt över mig själv att jag pluggat så bra. Och sen bara sätta mig i F's famn, och bara somna...Är det inte bara för häärligt att alltid ha nån att alltid kunna krama och pussa? Jag tror inte det finns något bättre. Jag älskar att  bara titta in i F's ögon, och bara le. Jag kan inte sluta le...
Men i vart fall, vi stack till Hemmakväll innan vi stack hem. Hyrde hem bl.a 17Again med Zac Efron och Matthew Perry, och Bröllopsduellen med Anne Hathaway och Kate Hudson. Har inte sett den men den verkar väldigt rolig och bra. Ska se om jag börjar titta på nån utav dem ikväll.. men jag tror nog att jag hamnar här framför datorn.. som vanligt...¨

Ha det! (dagens outift för kvällen kommer upp imorgon)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0