i have no rubrik

Tjabbo!

Vad hittar ni på där ute i det kalla? Jo, jag sitter faktiskt här och bloggar, och chattar, och lyssnar på musik och trååååkar!! Jag har faktiskt, egentligen, inget intressant att säga... Jo, inatt vaknade jag av att det var jätte kallt, så jag satte faktiskt på mig både mjukisbyxor och en stor t-shirt och lade mig under täcket och somnade så gott. Intressant va? Huumm, nja, inte riktigt va?

Nej, men i alla fall. Skolan gick bra och jag fick tillbaka mitt biologiprov. Vad faan, ett poäng från MVG! Vad faan då! Jag som tyckte att det där provet gick så väldigt bra, så fick jag de där poängen! Usch, vad jag inte är nöjd!
Ett till prov är det imorgon och på onsdag. Franska imorgon och musik på onsdag, och om jag ska vara ärlig orkar jag inte bry mig om musiken. Eller okej, det hade ju självklart inte varit fel med ett VG i det ämnet men wtf, är verkligen musik viktigt???

Nu ska jag röra mig bort mot skrivbordet och jobba lite på musiken och fysiken. Om jag kommer tillbaka till datorn senare så hör jag ju självklart av mig.
Men en så länge hejsvejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0