Här ska det bakas...

Kanelbullar! Det är ju kanebullensdag idag ju, hallåå?!;) haha! Nej, men jag ska i alla fall baka kanelisar idag, och vem mer ska göra det? Jag tror nog att jag ska göra en dubbelsats också. Så otroligt gott att bara äta en kanelbulle med ett glas mjölk precis innan man lägger sig för kvällen. Det är suuper...!

Inte bara att jag ska baka idag nej, jag ska städa Chewie's bur och plugga några timmar också. Sen blir det en snabb liten städning i rummet, men både av dammning och dammsugning.
Och vid fyra tiden idag kommer F också, igen:) (ni vet när man är alldeles nykär och man bara inte kan sluta träffas? Och när man står där för att säga hejdå, som egentligen bara skulle tagit typ två minuter men som tog en halvtimme egentligen? Bara för att man ska ge dem sista kramarna och pussarna. Och när man säger ''sista puss'', då man vet innerst inne att det kommer bli minst tio innan man verkligen säger hejdå?) Brorsan sticker vid sju-åtta tiden ikväll och därför ska vi ha en söndagsfamilje- middag idag.

nej, nu måsta jag röra på mig för att verligen få allt gjort idag.
Ha det!
Ps. Det blir ingen outfit idag för kameran igårkväll ville inte samarbeta...:( men andra bilder blir det! Ds.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0