Disnep

Nu har jag sovit en heel del idag. Jag var soppas seg när jag vaknade att jag faktiskt hoppade in i duschen. Och nu sitter jag självklart insmord med The Body Shop's Body Butter Guava, som jag fick av F i tisdags:) Och jag luktar farligt gott;);) Haha!

Under några dagar här så har jag suttit och lyssnat på musik, från YouTube (vilket jag alltid gör iofs...). Men jag har sökt på Disnep (jag tror alla är det i alla fall:P) filmer. Som typ Tarzan, Lejonkungen, Björn Bröder, Pochahontas och alla dem som man alltid minns från barndomen. Haha, jag vet. Jag är kanske lite barnslig, men musiken från dem filmerna är helt fantastisk! Jag har fastnat särskilt mycket för Tarzan's låtar, sjungda av Phil Collins. Han är ju bara föör bra!


Tarzan - Two Worlds

 



Tarzan - Son Of a Man



Tarzan - Crashing the Camp



Tarzan (Phil Collins) - You'll be in My Heart



Björn Bröder - On My Way



Lejonkungen - Snart är Det Jag Som Är Kung



Lejonkungen - Känn En Doft av Kärleken


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0