4 dagar kvaaaaar!!

Wohooo, hejsan!

Hoppas ni mår fint fint där ute. Jag mår super fiint! Efter en både bra och rolig dag i skolan har jag ''fått'' kraft till pluggandet som jag snart ska börja med.
Stack ut på stan en stund nu efter skolan och köpte bla ett par sköna mjuksibyxor. De jag har, har ett hål mitt i baken, och haha jag är inte riktigt en sån person som går runt med mjuksibyxor med hål i rumpan! Även om det kanske skulle varit lite kul:P;)
Sen stack jag och bokade tid hos optikern och hos Lotta som klipper mig. Ni får se resultatet på fredag! Och sen kikade jag förbi Åhléns för att köpa ansiktsrengöringsmedel, eller vad det nu heter.

Nu är det bara 4 dagar kvar till höstlovet förresten! Vad ska ni hitta på? Jo, själv ska man fota jätte mycket och vara med familjen. Ha kul! Ta en stor paus från skolan!

Nej, nu ska jag bara kolla lite mail och sen ska jag sätta mig framför skolböckerna.
Ha det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0