What's going on?

Pjuuuuuhhh! Nu är jag mätt! En biff på 200gr och potatismos, så blir man nöjd sen:D Haha, jag är en riktig ''köttätare'', och jag äter väldigt mycket trots att jag är så smal.  Haha, jag mins den konversation Simons mamam och jag hade. Hon frågade mig varför jag åt så lite, och jag sa bara det att jag just ätit själv. Haha, jag sa det till henne att jag inte bantar, utan äter väldigt, väldigt, mycket och då andades hon ut igen! Haha, samma konversation händ med min klassföreståndare och mig idag.
Haha, jag är så mätt så att jag har en jätte stor mage nu. Ni tänker förmodligen: det tror jag inte på, hon är ju så smal! Haha, jag tycker de ser ut som om jag är gravid:P (det är jag inte!), haha!

Jag är en sån person som gärna går runt i mjukisbyxor och en stor hoodtröja, direkt när jag kommer hem. Det är ju så mysigt!
Snart ska jag vart fall börja röra mig mot stationen, men innan jag rör mig dit kommer jag kika in på Espresso House.

Ha det!


Jag idag:)




(Jag har fortfarande inte markerat klart...)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0