TEA

Tjenare!

Sitter här nu i datorsalen igen och bloggar. Har TEA, alltså tid för eget arbete. Men jag har absolut ingenting att plugga till, så jag stack hit.
Hhhhmm, matteprovet gick gick, men vad fan. Jag måste vara nöjd med det jag presterar. provet girå gick bra faktiskt, kemiprov. Det var inte super, super svårt. men svårt var det. Sista proven för hela terminen är gjorda! Haha! Okej, dock har jag ett franskaprov nästa vecka, men det får och kan vi inte förbereda oss till eftersom vi inte vet vad det ska handla. Jag kan förbereda genom att läsa igenom alla verb, men faktiskt kan jag dem så bra så behlver inte lägga ner sånt tid på dem. De sitter som enn ''rinnande vatten'', hihi:)

Igår var jag med älskling och pluggade matte. Vi skulle egentligen stuckit till bion och sett This Is It med Michael Jackson, men Filip orkade inte se den...:( Jag ska se om jag kan se den på söndag. Om Filip är färdig med plugget ska han också hänga med. Annars sticker jag nog med Olivia eller familjen:)
Idag slutar jag vid tre och sticker direkt hem till Filip. Sticker sen därefter hem till mig för att hämta pengar så jag kan köpa present till Agnes som har tjejmiddag imorgon. Kul ska det bli!

Har som sagt också fotat en del som jag ska lägga upp på söndag.

Nu måste jag gå!

Hejdå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0