suttit framför datorn mer än plugg

Jaaa, ni som känner mig vet att jag gärna spenderar så lite tid framför böckerna som möjligt. Det finns ju så mycket annat man vill göra och finns att göra! Men, jag lyckades få tillbaka koncentrationen på matten, så nu en liten liten paus innan jag hoppar in i so böckerna.

Min hälsa vet jag inte om den blivit bättre...:(  Jag är ganska täpp i näsan (ordentligt täpp då..), lite ont i halsen och snyter mig ganska ofta. Men det är ändå okej, jag har ju inte feber! Denna veckan kommer vara lugn. Måste sova mycket, mycket.



Men varför har jag hörlurar runt halsen? Det får ni reda på i Texas delarna.
Vart var jag någonstans? Åååh, ni kommer bli såå avundsjuka!


Kommentarer
Najjan

fin bild på dig, fint leende ^^

2009-11-09 @ 20:55:38
URL: http://najjan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0