Simon och hans moppe

Nu har dagen börjat leda mot sitt slut. Var ute på stan för att kolla lite saker och träffade faktiskt på Simon, som skulle hämta ett par nycklar från mina föräldrar. Ja, Simon som jag var tillsammans med i våras. Det var kul att se honom igen! Haha, vi är kanske inte dem som kommer bäst överens ibland, men jag tycket ändå det var kul att se han! Simme kom med sin nya moppe, han har ju blivit moppeägare nu! Haha, och vad stolt han var att visa upp den;).
Men vart fall, gick till Gina för att köpa tight, och Indiska för att köpa en trikåkjol och en tröja, check!
Stack sen till Espresso House för att köpa en chai latte såklart! Stack sedan ut för att fotografera, och vad skönt det var! Jag tänkte på absolut ingenting vilket var skönt eftersom jag är så grymt stressad... Jag försvinner liksom in i min egna värld, och bara ''fantiserar'' mig bort. Blev nog 50 fotografier som jag alla kommer lägga upp här idag! Ja, jag orkar inte vänta tills andra datorn blir utbytt så tänkte lägga upp bilderna på denna dator i alla fall:)

Hörs om det tag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0