pluggningen fungerär bättre nu

Hejsan!

Hoppas ni mår fint fint! Jag är väldigt förkyld men håller tummarna till att bli frisk tills på torsdag (då mitt hatade so:prov är...) och helgen, då jag äntligen ska få träffa min älskade Filip (hooops, nämde jag min babes namn där?:P)...
Jag kan äntligen koncentrera mig utan problem nu. Jag tror mycket har med att göra att jag fick tag på Filip idag, och kunde prata med honom. Men också att min polare  Emma har sagt åt mig att inte stressa upp mig.
Haha, hennes och min konversation idag:
E: Men, Amanda. Du stressar upp dig för mycket, herre guud!
Jag: Jo, jag vet. men jag vill verkligen satsa på detta prov.
E: Självklart, vill jag det också, men kom igen! Det är bara ett prov och om man vill, kan faila på. Det handlar ju liksom inte om livstids fängelse om du inte klarar det eller att det handlar om liv och död, det är ju bara ett prov?!
Jag: Haha, jo jag vet!

Haha, jag tror nog jag fattat:)
Ska sticka till dansen nu om en och en halv timme, bussen går klockan åtta, men tänkte försöka att hinna med att köpa en chai latte såklart! Innan det ska jag hinna äta och markera klart alla sidor i min historiabok. Så länge jag inte grips av panik klarar jag det:)
Puss!


Kommentarer
Jannie

Naaw tack sweetie :D Hur mår du annars??



Nu har den nya dragningen av veckans inspiration och model for a week kommit upp! Kika in!

Kanske det blir du nästa vecka??

2009-11-09 @ 18:14:37
URL: http://chirlii.blogg.se/
Hanna

Hur är det med dig då? :)

2009-11-09 @ 18:16:04
URL: http://hannamalmsten.blogg.se/
LINN

hejsan :) allt bra med dig? fin blogg :D

2009-11-09 @ 21:14:43
URL: http://linnnsblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0