Just 'cause I love you

Jag gillar inte dig...
Jag gillar inte den personen du är...
Jag älskar dig
Jag älskar dig för att du är en så himla fin och underbar person

Jag tycker inte du är bra
Jag tycker du är fantastisk, underbar
Jag tycker inte du är söt eller snygg
Jag tycker du är jäkligt söt och snygg

Det är tack vare dig jag kunde gå igenom det här en gång till
Tack vare dig, jag klarar av att ta mig igenom familjebråken utan problem
Tack vare dig, är jag positiv vare dag och har alltid ett leende på läpparna
Tack vare dig, kan jag sätta mig ner och bara le, för ingenting
Tack vare dig, jag har blivit glad
Det är tack vare dig jag är lycklig

Jag älskar dig F
Älskar dig jätte mycket


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0