Giljotinen men två månader:)

Tjena!!

Hoppas ni har det bra därute. Jag kan inte ha det bättre (eller jo, om jag inte skulle haft nåt plugg...)

Äntligen fick jag se min underbara Filip idag!! Jag blev så otroligt glad, och dagen skulle inte kunnat sluta bättre. Var dock lite sur över att vi inte fick pussas, men så är det! Vi låg bara och myste, och kramades och pratade och bara åååååhh!!
Nu har det gått två fantastiska månader med min älskling. Jag älskar honom så mycket! För exakt två månader sedan var jag jätte glad. Jag hade just varit med om det sötaste en kille sagt till mig: Om jag inte var för feg nu skulle jag kyssa dig...
Jag har haft två helt fantastiska månader med Filip. Jag kan inte förklara hur lycklig han gör mig. Men när jag ser honom, ler jag bara. Kan inte sluta le, och han får fjärilar flyga runt i magen på mig.

Nog om det. Skolan idag gick bra också. Fick MVG på mitt musik prov! Det är ju sjuukt! Va?
Sen är det jobbig svenska då.. Danielle kommer sätta mig i giljotinen imorgon. Usch!

Nu ska jag sticka och plugga kemi och fysik.
Trevlig torsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0