Fredag men ändå plugg

Morsning korsning!

Hur mår ni och vad ska ni göra en sån här dötrist (syftar på vädret) fredag? Jag ska snart hem och äta middag, och vid åtta tiden ska jag till Olivia. Det blir en liten myskväll med tjejssnack och film. Har inte träffat henne på över en vecka så tyckte det var big time för det nu!

Sitter i skolan i alla fall och försöker få i mig lite fysik. Jag koncentrerar mig mycket bättre här i skolan än hemma. Ni vet? Hemma, så ska man bara gå in på internet för att gå in på skolanshemsida, men vips så är jag till slut inne på Facebok och klockan är åtta! Eller då man ska gå och hämta lite té men då man gör nåt helt annat istället? Ja, typ så blir det för mig om jag pluggar hemma. Här skolan, här i skolan så finns det inget annat än att plugga. Ska nog faktiskt sitta en timme till så jag får det gjort liksom. Ska vara med älsklingen hela dagen imorgon, så vill gärna slippa plugg.

Hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0