Fan vad jag är bra;)

Nu har jag käkat pannkakor till lunch. Jag skulle egentligen bara gå till köket för att ta några smörgåskex med smör. Ni vet sånna där vita som är typ huur goda som helst med bara smör till? Som man alltid åt när man var liten? Ååååååååååh, det är ju så gott! Det är tillochmed godare än godis (haha, okej har inte käkat godis sedan januari i år då men jaja:P )! Jag skulle ta ut smöret ur kylen men såg pannkakor! Jag var hungrig också så tyckte det var lika bra att äta lunch. Skar upp lite pannkakor, in i mikron och sen med grädde och jordgubbssylt. Mums! Mormor gjorde alltid det när Cral och jag var yngre. Hon bara stekte upp det och sen hade sylt och grädde till det. Mums säger jag bara!

Pluggningen har faktiskt gått bra nu! Jag har tvingat mig själv till att vara koncentrerad, la nallen (mobben) under min huvudkudde i sängen (den stör nog mest..) och sen satte jag mig ner och gjorde mina anteckningar. Har gått bra hittils så ska snart gå tillbaka och anteckna om allting. Så himla skönt att jag äntligen kan koncentrera mig och att jag äntligen får saker gjorda! Sen ska det göras fysik, kemi och svenska. Matten tar jag nog i helgen, så att den inte stressar mig för mycket. Det andra klarar jag av. Och sen vid sextiden ska jag på öppenhus inför gymnasiet! Det blir naturvetenskap för mig, trots min matte! Jag ger inte upp i första taget, ingen får krossa mina ''drömmar''. Om jag har viljan att klara av det och är intresserad i det jag gör går det hur bra som helst! Jag är envis och ger inte upp! Jag ska fan klara av naturvetenskap! 
Men när jag antecknat klart nu om imperalism och nationalism måste jag ut för att lämna in min dumma telefon. Sticker också snabbt snabbt in på Lindex brevid Expert för att köpa lösnaglar:) Tänkte faktiskt ha det på mig nu lite:) hihi!

Håller med Sophia om att låten är bäst!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0