En helg med älskling och sötnosen

Tja (*gäsp)

Hur mår ni? Jodå, här är det fint. Var ju hos älskade Olivia igår för att fira hennes födelsedag, och det var så himla kul! Definitivt personer som jag kommer hålla kontakten med i framtiden. Bilder laddar jag upp senare:)
Sen var jag ju också med älskling. Vi kommer inte ses förräns på fredga eftersom vi båda har rätt mycket i skolan denna vecka. Men jag saknar honom!
Han är liksom den bästa pojkvännen någonsin. Tänk er en kille som säger minst 10 ggr varje gång vi ses '' Du är den finaste och världens bästa flickvän''. Alla förtjänar en sådan pojkvän. Jag kan inte säga hur fin han är, för han är såå fin, och jag är så kär.

Nu ska jag dock gå och plugga till kemiprovet i veckan, och göra klart alla läxor så det bara blir plugg till kemin och matten. Sen kommer det bli en riktigt tidig kväll för mig idag. Hhhhmm, hade ett par stökigt flummiga tjejer som pratade till klockan ett inatt, och inte förräns då fick man en blund..:P men dags var det igen kl halv nio imorse! Haha, så gissa om jag är trött nu!



Min älskling:)<33








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0