Det var ett tag sedan!!!

Heeeeeeeeeeeeeeeej!!

Hoppas ni har det bra därute! Jag själv måår bra men är väldigt trött, ska snart röra mig mot mitt rum och lägga mig och vila en timme.

Vad hittade ni på under lovet då? Har ni haft det skönt? Jag själv har haft det jätte skööönt! Jag har varit i Texas, kul va? Det var jätte kul, och jag har fotat en massa! Jag ska se när jag har tid i veckan då jag kan lägga upp alla bilder jag tagit. Fler än 400 bilder! Woho!
Det var just därför jag inte bloggade. Ville helst skippa internet men jag hade heller inte alltid tillgång till internet.
Men det var heelt fantastiskt, och jag är verkligen glad över att vi gjorde den resan. Så att vi fick komma till nåt varmt ställe och skippa vara i kalla Sverige;)
Jag har en himla jetlag, men det löser sig säkert. Just därför jag ska lägga mig och sova nu en timme, sedan blir det plugg och klockan nio ikväll blir det dans. Olivia kommer snart hit för att lära mig koreografin som jag lärt mig.

Skolan gick bra idag i vart fall:D Var kul att få träffa kompisarna igen, men ville helst skippa skolan med plugg, men vem gör inte det liksom? Det är mycket plugg för mig just nu, men jag hoppas det löser sig...?
Proven som jag har fått tillbaka har alla gått väldigt bra. Både VG och MVG, men jag blev inte nöjd. Jag blir aldrig nöjd! Jag måste skärpa mig alltså!


Whatever, så ska jag nu lägga mig och sova en stund.
Hörs kanske senare!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0