But then it's Sunday

Godmorgon!

Jag vaknade för ungefär en timma sen, vilket var väldigt skönt. Första gången på länge nu har jag kunnat sova ut, ordentligt. Har hänt väldigt mycket i veckan, som har fått mig att må väldigt bra och väldigt ledsen. Det har varit stressigt och jag har bara mått dåligt egentligen. Alla har ju sina dåliga tider, inte sant?

Gårdagen var i vart fall helt fantastisk. Jag blev verkligen på bättre humör efter allt som hänt.
Det är bara helt fantastiskt hur en person kan få en att må så jävla bra, och bara lägga allt dåligt bakom sig och bara leva livet. Filip är verkligen en helt underbar person, och jag själv kan nog inte säga att det finns någon bättre. Vi båda säger till varandra hur mycket vi älskar varandra och hur fina vi båda är. Det är helt otroligt....
Han bryr sig verkligen om mig. Det är inte det att han bara tycker att jag är snygg och vacker, utan att jag är mig själv. Han tycker att jag är en väldigt tuff och stark person som man alltid kan prata med. Alltid finns där för en och är alltid så himla gullig. Ibland kan jag bara tycka att jag är misslyckad men när Filip säger detta till mig, så får han mig på så himla bra humör. Han får mig känna mig värd att leva. Att leva ut varje dag.
Han är en sån himla bra pojkvän. Om jag sätter mig brevid honom i soffan, och sen bara ska sätta mig en meter framför honom på golvet, sitter han inte kvar i soffan. Han följer med mig och sätter mig där jag sitter. Han följer med mig vart jag än går, och vad jag än gör. Filip är en riktig kramgo person som bara vill krama mig hela tiden, och det finns inget bättre än att krama honom. Att bara ligga brevid varan och titta varandra in i ögonen och inte sluta le.
Men vi kan också ha grymt kul tillsammans. Som när vi står i köket och diskar, så skvätter jag lite vatten på honom. Och så sur han blir! Haha, men han ger tillbaka nåt sen, som att kittla mig. Och jag är grymt kittlig! Haha!

Nu ska jag snart sätta mig ner och plugga. Men vi hörs ju!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0