Var trött

Tjillahoppsan!!

Hur har ni det där ute såhär sent mitt i natten? Haha, jag har det gött jag. Här hemma är det fest nu. Våran frisör Lotta (också granne!) är våran ''dj'' ikväll och spelar faktiskt riktigt bra musik! Fast det vore nog inte så svårt att tänka sig om man ska jämföra med vilken härlig och cool musik hon spelar i frisörsalongen.
Ja, festen är i full gång och alla dansar så det gör ont i fötterna på dem snart, musiken är hög, basen dunkar och alla skrattar, minglar och har skoj nu när dem kan!
Trots att jag jobbat fullt upp här hemma sen jag kom hem efter plugget, och att jag var grymt trött förut, så är jag inte ett dugg trött nu! Förmodligen har min trötthet gått över till övertrött, vilket betyder att jag kommer att bråka lite med  mig sen när jag ska lägga mig, haha!

Sitter här och bloggar och tittar på Mr. and Mrs Smith på kanal5. Har bara sett snuttar av den förut så har egentligen aldrig sett den helt och har inte gjort det heller ännu. Imorgon kommer jag förmodligen se på den om jag inte sticker och kollar på bio med någon kompis.
Imorgon ska jag ju självklart blogga en massor, då jag bl. a kommer att skapa lite nya kategorier och ladda upp massor med bilder från dagen.

Ha det så syns vi imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0