Sjuklingen Amanda

Hejsan!

Hur har ni det? Jag har det inte så bra. Jag har inte blivit så mycket bättre sedan igår... Jag blir så ledsen!
Lillebror har smittat mig och jag har allt det som har med en ''äkta'' förkylning att göra. Snuvig, halsont, hostar, magont och helt plötsligt är jag jätte varm och sen fryser jag som en jag vet inte vad. Jag har sovit mycket idag och kommer strax att gå och lägga mig igen. Förmodligen kommer jag att stanna hemma imorgon men kommer kanske till skolan på torsdag. Jag blir så ledsen när jag är sjuk. Jag som aldrig är sjuk... Suck!
Annars är det riktigt fint. Jag lever ju och har fötterna på jorden! Haha!

Jag måste strax också sätte mig och plugga i alla fall för att mitt franska prov är imorgon och jag måste då göra det på fredag. Jag som knappast har börjat(?). Men det borde nog inte vara så svårt. Jaja, det är bara att sätta sig ner och göra det.

Ha det så syns vi snart ígen. Kommer in lite kändisar efter detta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0