Nova Lund = Stress!

Jag har just insett hur mycket jag kan hata Nova Lund. OK, shoppa kan vara riktigt roligt, eller i alla fall gå runt och titta i affärer vilket är min favvo, men ibland är det riktigt jobbigt.

Jag stack ju iväg till Nova efter tolvtiden då jag var tvungen att hitta ett par svarta jeans. Jag ville inte gå här i stan eftersom att det är total kaos nu när Lundaloppet är igång, så jag bestämde mig att sticka till Nova istället.
När jag kom dit började jag leta i de flesta affärerna. H&M, Topshop, Gina Tricot, Vero Moda, BIK BOK och alla möjliga affärer. Men när jag kom in dit och frågade efter svarta, smala och enkla jeans så fanns det inte någonstans! Jag tänkte det här är ju helt sjukt! Sen blev det inte bättre när jag märkte hur trött och stressig jag var. Det är alltid så att Nova Lund är så himla stressigt, jag blir galen!
Men som kom jag på det att jag inte hade varit på JC, så jag stack dit och hittade ett par jätte snygga Crockers för 500 spänn.
När jag skulle sticka hem tog jag bussen och missade den som precis hade gått innan. Så jag skulle ta andra tiden men nähä, då kom den inte. Nej, den var försenad. Nästan en hel halvtimme! Det gjorde att mitt humör steg ännu mera och jag blev bara mer och mer stressad, arg och trött.
Men jag kom som sagt hem i alla fall och nu sitter jag här och skriver detta inlägg.
Ska snart gå till ICA för att köpa lite kvällsmat. Kycklingröra med bakadpotatis! Mums!

Vi hörs snart igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0