Några varv runt Lundagård

Hejsan!

Jag har valt att inte lägga upp varken recept eller bilder från dagens bullbak. De blev total misslyckade. Typ brända på ytan och helt geggiga inuti. Men så blir det ibland, även för dem som brukar äga på att baka kanelbullar!

Tiden har gått så otroligt långsamt idag (i alla fall sen jag kom hem från grossan...) och ännu långsammare gick den när klockan började närma sig 20. Så, jag bestämde mig faktiskt för att gå ut och ta några springrundor i Lundagård och jag gjord det! Jag är så stolt över mig själv! Så stolt att jag verkligen fjorde det och tog tag i saken. Ska göra det imorgon också.

Nu blir det Grey's Anatomy!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0