Hejsan!

Hej!

Hur har ni det? Jag är på ett toppen humör jag!
Jag kom hem efter ungefär en och en halv timme sedan från Stockholm. Efter en mycket trevlig och rolig helg där.
Jag hittade några fynd där i alla fall. Jag hittade en jätte fin skinnjacka igår på Cardigans som var nedsatt till ett mycket bra pris. Sedan idag så hittade jag ett jätte fint sommarlinne som jag bara inte kunde gå ifrån affären utan. Sen bara en enkel tröja. Så, det köpte jag då såklart! Jag lägger upp bilder på dem imorgon.

Vad tyckte ni om Eurovision Song Contest? Jag tycket att det var riktigt bra och att det verkligen var rätt låt som vann.
Jag kände det på mig från hela början att Norge skulle ta hem allt.
En grym bra låt alltså! Är jag den enda som tycker att det äger!?

Jag tycker dock att ESC har blivit allt tråkigare efter varje år. Det är liksom inget land som tar det seriöst längre utan dem bara gör en låt som dem kan skämta lite med, känns det som. I alla fall för mig.
Men i år var det helt OK faktiskt. Det var nummer som faktiskt kunde gå ganska långt. Om jag ska vara ärlig tycker jag att Sverige skulle fått en liten bättre plats.



Nu ska jag lägga mig men vi syns imorgon!
Ha det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0