Fy fanken!

Hejhej!

Hur har ni det? Jag känner att det har blivit min standard fråga det men jaja! Jag har det jätte dåligt. Jag är på ett jätte dåligt humör och jag har faktiskt ingen anledning till det. Praon gick super dåligt. När det inte finns fjädrar bakom varorna är man tvungen att skjuta bak varorna själv och då kan det hända att dem ramlar. Flera stycken. Väldigt ofta. Och jag blev jätte arg för det idag! Alla varor bara rasade och jag blev på riktigt dåligt humör och det är kanske det jag har i mig fortfarande. Det är helt otroligt. Men idag kan jag bli arg för varenda lite pytte sak. Riktigt irriterande är det!

Annars så mår jag väl ganska bra. Jag ska strax fixa lite i köket sen ska jag se om jag kan plugga lite (vilket jag tvivlar väldigt mycket på!) annars kommer jag nog att ge mig ut på stan. Bara för att komma bort från denna lägenhet och ut i det fina vädret istället.
Ska också fota mina inköp och lägga in lite olika inlägg idag då. Kommer också att lägga upp en video i tidigare inlägg så ni får inte glömma att bläddra ner, lika så bilder från min pastasallad.

Syns!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0