Booring

Hejsan!

Jag verkligen hatar att vara sjuk. Dels så blir allt jätte tråkigt och när man insett hur mycket man missar i skolan då man sitter hemma, då blir man lite ledsen. Ännu deppigare blir man när man inser att man hade ett prov när man var sjuk och som man är tvungen att plugga till. Jaja, jag tog i alla fall tag i sakerna och började plugga lite franska, men så rymde jag hit till datan för att blogga lite.

Hur ser eran helg ut (frågar jag nu på ''lilllördagen'' ,som man brukar säga)? Familjen här hemma ska ha ett litet ''mingelparty'' så det blir fullt schå på fredag, men kul ska det bli!
Sen ska jag se om jag kan hitta på någon med någon polare annars sticker jag kanske sticka till Nova eller golfen om jag inte hittar på något bättre. Sen på söndag ska jag faktiskt skärpa mig och ta mig till Bollhuset för att springa ett par varv på idrottsplatsen.
Men just nu ska jag unna mig lite glass och se om jag kan koncentrera mig lite bättre då.

See you later alligator!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0