090525

Tjabbare!

Haha, hejsan. Hur mår ni? Jag mår gött jag. Fick ju en hel plastpåse med mig hem från grossan förra veckan fylld med chips och bullar. Så, som ni kanske redan listat ut då, så sitter jag och mumsar i mig dem sista bullarna, innan dem blir alldeles för torra. För då är dem inte goda, usch nej!

Skolan idag gick helt OK. Det kändes riktigt segt att komma tillbaka och sätta sig framför bänken och bara lyssna, men det blev bättre och roligare i slutet av skoldagen.
Vi i plugget har temadagar nu nästan hela veckan. Imorgon är det ''sketchtime'', onsdag gymnasieinfo och på torsdag ''bollturnering'' då vi i klassen ska vara Jamaica. Funderar på att ha flätor på mig, haha.
Jag och kompisen Agnes räknade skoldagar på kemin idag. Och om vi bara ska räkna skoldagar är det bara 9 skoldagar kvar! Det är ju knappt  en vecka!
Detta är typ första gången sedan femman jag längtar till sommarlovet. Galen, tänker ni då, kanske? Ja, visst, jag kanske är galen och dum. Men jag tycker att skolan är så sjukt rolig, så i slutet av lovet börjar jag längta till skolan. Jag börjar då sakna pluggandet eftersom att jag pluggar för det mesta varje dag, så blir det liksom lite ''tomt'' utan att inte ha något att plugga till.
Men nu ska det bli riktigt skoj att få sommarlov. Jag ska ju göra så mycket under lovet. Segla, slappa, bada, sola och massor! Ska bli så jäkla skönt! Aaahh!

Jag har dock lite att plugga nu till nästa vecka så nu ska jag gå och fixa lite inför middagen sen går jag och sätter mig och pluggar lite.
Bilderna från helgen kommer upp senare ikväll eftersom att den är i bilen och mamma har bilen idag.

Hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0