17Again

Tjabbare!

Hur har ni det? Jag har det gött jag. Kom hem från Nova Lund inte för en stund sedan. Jag tycket det var så fint väder idag så jag ville inte sitta hemma utan stack ut på stan istället. Där kikade jag in på Åhléns och fick tag på ett par jätte fina gladiatorsandaler som jag kan visa bilder på senare. Sen ringde pappa och sa att dem skulle sticka till Nova för att göra några inköp så jag hängde på. Jag köpte en fleacetröja på Sportex till min segelresa inför sommaren.
Sen ville mamma sticka över till själva Nova Lund för att kika på byxor, och jag följde ju självklart med henne. Vi stack in till H&M då jag letade efter en skjorta till niornas middag där jag är servitris. Hittade en  jätte fin vit skjorta och en jätte söt strand blues. Kan visa bilder på allt detta senare och gårdagens outift.

Jag kom med förslaget imorse att vi skulle gå och titta på bio ikväll och att vi då skulle se 17Again med Matthew Perry
och Zac Efron. Och det blev 17Again efter en liten förklaring på vad den handlar om. Jag har ju velat se den jätte många gånger men har bara inte orkat gå och haft en sån här jätte lust. Men nu blir det av! Äntligen!

Nu ska jag kolla ett par saker här på datorn sen sticker vi iväg så ska jag se om jag hinner med lite mer bloggning annars blir det imorgon. Första prao-dagen imorgon.


17Again Trailer

Hörs kanske senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0