090530 ?

Tjenare!

Hur mår ni? Jag mår gött jag. Ja, jag och familjen stack ju ut igår och åt middag på Gloria's. Bli inte rädda när jag säger detta nu, men jag åt lite på studentfesten men ville gå ut och äta eftersom att jag fortfarande var hungrig. Jag beställde en stor ryggbiff på 250g med potatis och lite sås. Mina pappa sa så här efter jag sagt att jag inte riktigt var säker på om jag skulle äta allt: ''Om jag känner min dotter rätt, så åker den där biffen lätt ner i din mage''. Hade han rätt? Japp, allt åkte ner. Allt! Jag är en riktig skoghuggar- ätare. Jag äter mycket! När jag skulle äta hemma hos Simon en gång var hans mamma lite orolig över mig för att jag inte så särskilt mycket, och jag bara: ''Om du tror att jag inte äter så har du fel. Jag äter, mycket!'' Haha, man kan verkligen inte tro att jag är en storätare när man ser hur smal jag är, men jag äter mycket.
Jag är fortfarande jätte mätt sedan igår och jätte trött på kött så det ska bli mumsigt att äta fisk ikväll.

Vaknade för ungefär en timme sedan och just nu har jag ingen aning om hur dagen kommer att se ut. Jag ska försöka ge mig ut och ta några springvarv runt Stadsparken. Ska försöka att plugga lite, men med andra ord så kommer denna dag bli en riktig lördag slappdag. Skönt!

Ska ni se Robinson finalen ikväll? Jag ska självklart se den! Jag har ingen aning om vem som vinner men hoppas på Anna.

Nu ska jag klä på  mig sen får jag se vad som kommer först.
Ha de så syns vi senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0