090528

Tja!

Hur har ni det? Jag har det bättre nu, mycket bättre, efter en ganska jobbig dag.
Ja, det var ju som sagt fotbollsturnering i plugget idag. Det gick inte så bra, men jag tycker det viktigaste är att ha skoj! När jag kom hem var jag så trött att jag bara ville jag bara skrika för att jag hade så ont i hela kroppen! Men nej, så blev det inte. Istället tog jag en dusch och stack sedan ut på stan. Hittade ett par billiga solbrillor på accent, och jag vet inte riktigt om jag kommer behålla dem...? Panik, vet inte om jag ska lämna tillbaka dem eller ej! Jag har ett par exakt likadana fast i mörkbrunt, därför känns det liksom lite onödigt att ha ett par likadana fast i svart. Jag har alltid velat ha ett par svarta, men känner mig ganska osäker nu. Jag försöker att hitta ett par snygga, svarta Wayfayrers (eller hur det nu stavas...?) som passar på mig. Jaja, det är väl bara att fortsätta att leta.

Sen stack jag in på Glorias för att snacka om praoen nu i höst. Efter en och en halv vecka i plugget börjar praon. Det var så sjukt kul att praoa!
Så, nu är det officiellt: jag har fått prao plats på Glorias! Jag är så sjukt glad! Jag skulle egentligen ha praoat där men en annan fick platsen, men det händer. Det är inte i hela världen.

Sen är det en till sak som är officiellt: Jag ska till Texas, Dallas på höstlovet! Jag längtar såå mycket! Jag var ju där för ett par år sedan, men vi i familjen ville ta vägen någonstans på höstlovet. Vi pratade om Paris, Rom och London, men sen kom vi på det att det kostar lika mycket att åka dit som att åka till Texas. Vi bestämde då att vi skulle dra till Texas. Och jag kan redan nu säga att det kommer bli samma ''dagbok'' där som jag gjorde under Hawaii resan.

Nu ska jag plugga men hörs senare då det kommer upp bilder!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0